Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007

ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ ΚΑΜΑΚΙΑ!

{Όπου Α=ανδρας και όπου Γ=γυναικα}

1) Α: έχουμε συναντηθεί κάπου εμείς?
Γ: Nαι, γι’αυτο δεν πηγαίνω πια εκεί!

2) Α: Νομίζω ότι σε έχω δει κάπου.
Γ: Ναι, είμαι η νοσοκόμα στο νοσοκομείο Αφροδίσιων Νοσημάτων…

3)
Α: Είναι κενή αυτή η θέση?
Γ: Ναι και αυτή που κάθομαι εγώ θα είναι κενή αν καθίσεις εδώ!

4)
Α: Σπίτι σου ή σπίτι μου?
Γ: Και στα δυο. Εσύ σπίτι σου και εγώ στο δικό μου!

5)
Α: Θα ήθελα να σου τηλεφωνήσω. Ποιο είναι το τηλέφωνο σου?
Γ: Θα το βρεις στον κατάλογο!
Α: Ναι, αλλά δεν ξέρω το όνομα σου.
Γ: Και αυτό θα το βρεις στο κατάλογο

6)
Α: Ξέρω πως να σε ικανοποιήσω.
Γ: Τότε ευχαρίστησε με αφήνοντας με μόνη μου.

7)
Α: Θέλω να σου δωρίσω τον εαυτό μου.
Γ: Συγνώμη αλλά δεν δέχομαι φτηνιάρικα δώρα!

8)
Α: Μπορώ να μαντέψω ότι με θέλεις.
Γ: Ωωωω, ναι, έχεις δίκιο. Σε θέλω φευγάτο.

9) Α: Αν σε δω γυμνή θα πεθάνω ευτυχισμένος.
Γ: Ναι, αλλά αν σε δω ποτέ εγώ γυμνό θα πεθάνω από τα γέλια!

10)
Α: το σώμα σου είναι σαν ιερός ναός για μένα!
Γ: Λυπάμαι αλλά δεν έχει λειτουργία σήμερα
.

11)
Α: Θα μπορούσα να πάω ακόμη και στο τέλος του κόσμου για χάρη σου.
Γ: Ναι, αλλά θα μπορούσες να μείνεις εκεί για πάντα?



Δεν υπάρχουν σχόλια: